Tuesday 26 September 2017

Forex News Handels Academy


Välkommen till vår Forex Trading Academy. Du kommer att lära dig om följande begrepp. Introduktion till Forex. Fundamental Analysis. Technical Analysis. Money Management. Trading Psychology. Our Forex Guide är en bra referenskälla för alla som vill lära sig att handla i Forex Foreign Exchange Market Den representerar ett brett utbud av Forex trading-ämnen och kondenserar en mängd grundläggande handel till mellanliggande kunskaper i relativt korta och lättlästa sektioner. Det innehåller också användbara exempel, beprövade idéer och handelsstrategier. Guiden har skapats med nybörjare i Sinne, men skulle också vara idealisk för alla som nyligen har börjat handla och vill öka sin handelskunskap. Guiden består av fem kapitel, inklusive Forex Trading, Fundamental Analysis, Technical Analysis, Money Management och Trading Psychology. Varje kapitel innehåller systematiserade sammanhängande ämnen , Vilket gör det möjligt för läsaren att ackumulera kunskap gradvis och att fortskrida snabbt utan bei Ng bombarderad med massor av slumpmässig information. Om vi ​​granskar de viktigaste frågorna om Forex är vårt mål att skapa ett komplett handelsverktyg som skulle fungera som nybörjare s bästa vän och en genväg till framgångsrika affärer. Innehållsförteckning. Utfärdad 2013, Binary Tribune syftar till att ge sina läsare noggrann och faktisk finansiell nyhetsdekning. Vår hemsida är inriktad på stora segment på finansmarknadslagret, valutor och råvaror och en interaktiv fördjupad förklaring av viktiga ekonomiska händelser och indikatorer. Finansiell riskinformation. Kommer inte att hållas ansvarig för förlust av pengar eller skada som orsakas av att förlita sig på informationen på den här webbplatsen. Forexhandel, lager och råvaror på margin ger hög risk och kan inte vara lämpliga för alla investerare Innan man beslutar att handla utländsk valuta Du bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk appetit. Cookies policy. Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen och att känna dig bättre. Genom att besöka vår webbplats med din webbläsare inställd för att tillåta cookies godkänner du Vår användning av cookies enligt beskrivningen i vår integritetspolicy. Copyright 2017 Binary Tribune Alla rättigheter reserverade. Fri rapport avslöjar Top Secret Forex Fundamental Analysis Strategy som producerat 1149 vinst på bara under 5 korta månader. Vi är professionella pengar chefer själva och innan vi hittade Henry, var nästan uteslutande tekniska handlare nu konverteras vi på grund av vår framgång att gifta oss med sin grundläggande analys till vår inlärningsmotor. Som en långvarig värdepappershandlare har jag sett nästan alla system som lovar Att leverera resultat De flesta av dem faller väldigt korta på vad som lovas. Henry Liu s service är definitivt inte en av dessa. Mitt konto tredubblat i storlek Jag vann inte säga hur mycket för att du inte trodde mig lol Allt jag kan säga är om du vill Den djupare förståelsen för hur man blir en oberoende näringsidkare är Henry din biljett. Sedan jag började använda den här informationen har jag sett mitt konto växa gradvis men gradvis. Jag tror faktiskt att det här är exakt det bästa systemet för någon som vill göra konsekvent Vinst på Forex marknaden handel grundläggande analys. Det är starkt rekommenderat för alla Forex handlare över hela världen ditt system är det allra bästa. Han Henry, jag prenumererar på CSM w Höna du började först men var inte bekant med metatrader och kunde bara inte ladda ner CSM så fick aldrig chansen att försöka jag har ett konto med kan cms laddas ner på denna plattform. Skulle uppskatta ditt svar. Tack. CSM är nu plattformsoberoende Kan fungera praktiskt med någonting. Mätaren ser bra ut Jag har sett några meter som dukascopys dagligen en, inte så bra, den bästa sätter den på en graf Men du måste prenumerera på det Jag vet inte om du kan ändra tidsfaktorn För olika handelsstilar Naturligtvis behöver du fortfarande göra en hel del tillbaka eller framåtprovning för att utveckla ett steg som är lönsamt med någon mätare. Annars, som ett verktyg, kommer du bara att missbruka det Som killen med en spikpistol som sköt sig in Huvudet och bodde Jag kommer att försöka granska videon Tack. Han Henry, jag deltog i din webbseminarium men kunde inte klicka på den sista länken för att gå med i FNTA. Vänligen kan du skicka mig länken Tack. Jag har skickat dig ett mail Vänligen kolla din skräppostlåda. Jag ser nyheterna rullar längst ner, kan se nyhets nedräkningen på rätt förlängning, jag ser tidzoner lyser upp och kan även se annonser. Där siffrorna ska vara är bara tomma blåa rutor. My regionala inställningar är inställda på USA och under Anpassa siffror decimalen är en period och inte ett kommando. Finns det någonting jag kan göra eller behöver bara vänta på fix. I laddade CSM 3 0 och det ser bra ut, thnak du väldigt mycket Det enda problemet är att allt Valutafigurer visar fortfarande en blå bakgrund, med undantag för någon annan färg Skulle du ha någon ide. sure, kommer jag att släppa en uppdatering imorgon som kommer att åtgärda detta problem Detta har att göra med franska språket som använder komma som decimal och period som tusen separatorer Ny uppdatering fungerar bra och det kommer att vara klart imorgon. Han Henry, Awesome one, men systemet blir lite långsamt när jag börjar köra CSM Thanx. Jag har verkligen inte märkt det. Vilken typ av hårdvara har du. Vill bara berätta att jag helt enkelt ändrade min reg Ional inställningar som du nämnde och CSM jobbar nu perfetclty THANKS. Hi Henry, jag har följt din nyhetshandel ganska länge nu och funnit det väldigt bra, den nya CSM är ett stort steg framåt Verkligen ser fram emot webinariet ikväll Tack. Hi Henry, siffrorna är korrekta men jag har följande problem färgerna ändras inte, de är alltid röda nyhetsfönstret är alltid tomt, vilket inte indikerar att nästa larmlarm också inte fungerar för mig jag försökte både i min dator och laptop Windows xp och windows 7 och båda reagera på samma sätt några idéer om hur jag kunde fixa det här. Det är den regionala inställningen med siffror som jag antar om ditt decimaltal är ett kommatecken istället för en period, det förstör beräkningen För detta. Tack för ditt snabba svar Henry. Tack Henry, det här är avery generös gåva som du har gett dig gratis till dina följare. Jag har problem på larminställningen kan du kortfattat lite och hur det fungerar speciellt på operatörsdelen pls Vägleda mig tqvm. Jag ska göra t Hatt på webinariet Då ska jag göra en video på det i framtiden Tack. Jag hade laddat ner CSM 3 0 idag augusti 29, 2011 EST 8 30 AM Baserat på valutastyrkan hade jag länge köpt NZDUSD 0 84459 med ett stopp Förlust och gräns Är min åtgärd och tolkning av valutaförmågan korrekt eller jag har gjort ett misstag Valutans styrka på den tiden var följande USD 3 30 NZD 7 00. det borde vara korrekt, men det är förstås, när marknaden är öppen Nära, du kan se volatilitet Men jag tror att om du håller fast på handeln för att säga 12 till 24 timmar, så kommer du definitivt se effekten. Han är en bra man, du vet bäst, den här mjukvaran hjälper till att handla med självförtroende och för att få rätt på Vinst Henry kan du lägga till guld och silver till den här versionen Jag har just fått 15 pips med hjälp Tack Tack så mycket. Eftersom GOLD är knuten till USD är det ingen sak att lägga till guld eller silver för den delen. Mätare är dess förmåga att se skillnaderna mellan olika korsningar , Men med ett instrument som inte har några kors, det vann inte arbete, enligt min mening. Tack för svaret. Används CSM 3 0 för första gången idag, bara snyggt sett det s avläsningar. Titta på AUDUSD efter öppet idag Efter Tittar på de 7 bästa videoklippen Jag kan se hur man väntar på att dra tillbaka på CSM fungerade bra Fick i en lång position AUDUSD vid 1 0570 och jag m upp nästan 60 pips. I vill uppriktigt tacka från mitt hjärta, CSM 2 0 har verkligen varit ett mycket användbart verktyg för mina dagliga affärer, nu har du kommit ut med en annan kraftfull CSM 3 0 tack så mycket för att ge unga affärer som oss så underbara privilegier att vara bland dem som skulle vinst i en Stor och riskexportmarknad Tack än en gång och bliv välsignad. Han Heny, jag kan inte se var hämtningslänken är för CSM 3 0, kan du snälla hjälpa Tack Roman. Hi Henry, I din e-bok om nyheter handlar du Ha detaljerade anvisningar om hur man ställer in valutamätare på meta-trader 4 Är det för N Ew version 3 0 eller är det för den gamla versionen 2 0 Diana. That var den gamla versionen Den nya versionen behöver inte MT4 eller någon inställning alls. Vänner, jag har följt dig för längs jag, är en gammal GUY att inte Datorkunskap så att din mätare har sparat mig mycket tid och frustration Jag ser fram emot att anmäla dig en massa pensionärer som jag har försökt att gå med i våra styrkor och komma in på marknaden med din hjälp. TACK. Good luck to you Phil and De andra pensionerade personerna som försöker hjälpa dig, kanske får du tillbaka några av de pengar som bankerna har tagit av med arbetande människor där livet är men du kan ta tillbaka via Forex trading TIP för att spåra forexbanker på 15 30 45 60 4h diagram för att se Vad de är ute efter och innan nyheterna kommer ut, se bara om trenden förändras, för mycket av tiden har de nyhetsinfo, för vi får det. Det är bara en mytnyhet som inte läckt i förväg, bara bra forskning. Herr, Låt mig tacka dig först för allt jag hade velat be om din tro, men politiken för Tillgång till dina produkter innebär att du helt enkelt har tron ​​på GUD Och hur jag ser det, du är en Guds gåva till Forex World Du är ett fönster eller grind till äkta FOREXFRIHET Det spelar ingen roll om man är bakom eller förexutbildning eller Erfarenhet, ett möte med dig eller dina produkter leder till viss uppenbarelse som har förmågan att driva någon näringsidkare till nästa nivå. Min uppriktiga bön är att alla mottagare ser dig som förebild som kommer att översättas till större antal Henry som handlare. Och det Kan leda till lutning i prortion av framgångsrika vs kämpande handlare på valutamarknaden Vid den tiden skulle det kunna innebära uppdraget fullbordat Tack och kan den levande guden som ordinerat dig fortsätter att behålla och skydda dig. Hej Liu, jag har problem med att ladda CSM 3 0 är inte ett format min mac förstår några idéer hur man får det på min mac. Jag är inte säker på att det här är utformat för Windows Men om du installerar din MAC för att arbeta med Windows, och jag vet att det skulle kunna bli gjort, då Mätaren kommer att fungera Även mycket intressant ser fram emot att använda Curreny Strength meter. Great, många tack. Jag bytte mäklare för några veckor sedan och kunde inte få din tidigare version att fungera med min nya MT4-plattform Jag är verkligen snälla att den här versionen fungerar oberoende jag Jag har just installerat det och det ser bra ut Jag missade verkligen inte att ha det under några veckor medan handeln Bra innovation för att inkludera larm, nyheter och öppna marknader Kan inte vänta med att se det i aktion när marknaden öppnas på söndagskvällen. Mycket tack För din generösa present. Låter bra, låt oss se vad som händer när marknaderna öppnas. Jag har Norton Anti-Virus installerat på min dator När jag försökte ladda ner CSM 3 0 fick jag ett meddelande från Norton som säger att du är en av de allra första Norton-användare att ladda ner den här filen Vi rekommenderar att du inte använder den här filen tills det är mer känt om det. Jag ser emellertid att andra har laddat ner CSM 3 0 och är glada. Vad tycker du om jag skulle ignorera detta Norton-meddelande och fortsätt och ladda ner. Ja, norton några Tiderna är lite överdrivna Gå vidare och ladda ner det, det är bra. Kan inte ladda ner CSM v3 eftersom jag har Windows 2000 OS. Okej, tack för ingenting. Jag har aldrig testat 2000 men det borde fungera, det verkar vara Problemet. Microsoft Framework 3 5 Service Pack 1 kräver minst Windows XP eller högre operativsystem som krävs för att installera programvaran Med andra ord måste jag uppgradera mitt operativsystem bara för att använda den här programvaran. Om en felruta ger ett problem Med anslutning. Efter att ha stängt CSM-registret i din kontobox, dyker upp en ruta som säger att detta program kräver en saknad Windows-komponent. Detta program kräver vilket inte längre ingår i den här versionen av Windows. Min bärbar dator kör Windows 7, jag uppdaterade min Adobe Flash Player Till den senaste Adobe 10-versionen men fortfarande samma problem som visas med CSM 3 0. Tror du att jag måste uppdatera Adobe till adobe11 beta-versionen eftersom mina Windows körs som 64bit OS Adobe10 fungerar mest med 32bit OS och gör CSM 3 0 beroende av Adobe för sitt arbete, så h Är det största problemet eller kanske efter att marknaden öppnat problemet skulle lösas. Jag uppskattar din hjälp. Detta problem verkar vara relaterat beroende på din Windows-uppdateringsversion, jag undersöker fortfarande över det. Jag kommer att fixa det snart Bära med mig Du kan uppgradera till beta 11 men jag tror inte att det är problemet. Hans Henry tackar för den nya uppdateringen och en intressant sak om detta är att jag inte behöver få en MT innan den fungerar och även nyheterna Varningssystem för news update. wow cool funktion tack för alla dina ansträngningar för att göra Forex trading easier. pls jag hämtade cms v3 0 men det är inte läst bara visar blå skärm pls vad ska jag göra. Vänligen var lite specifik, ingen aning Vad är problemet. Då har jag använt 2 0 för det senaste 6 månaderna, det stora verktyget har sett ny video två gånger men har fortfarande ingen länk efter att jag är i Malaysia, men skulle inte tro det skulle göra skillnad, jag hämtade 2 0 i samma Plats tack. Jag är en aktiv medlem i ditt 10k till 1m program Och skulle älska att prova CSM-versionen 3 0 Du är en anständig människa GUD Välsigna dig och ditt lag Fortsätt det goda arbetet Thks och rgds Alnoor. Where är nedladdningen link. im kan inte handla whitout din meter. Hi Inget foder med info För varje valuta Bara blå rutan under varje valuta som är tom Jag har installerat etc med samma resultat. Vad fungerar inte Vilket operativsystem kör du Vilket antivirusprogram har du vilket regionalspråk som finns på din dator Skicka dem alla till mig på henry at Newsprofiteer dot com. Henry, du är bäst Tack för CSM, jag har just laddat ner det och kommer att använda det i mitt demo konto Jag gillade CSM-videoen, mycket imponerande Jag ser fram emot ditt webbinarium på måndag och hoppas att lära mig mer Saker från dig Tack igen Henry och fortsätt det goda arbetet. Hej, finns det instruktioner någon plats jag kan läsa om exakt hur man använder CSM 3 0.Just AWESOME Tack för den nya CSM Henry är det så bra att bara ha internet Anslutning för att köra den jag använder inte MT4 och kunde inte använda Den gamla CSM Jag laddade precis ner CSM 3 0 och kan inte vänta på att marknaden öppnas söndag eftermiddag Tack igen Bra jobb Dina bästa. Jag laddar ner CSM 3 0, men efter att ha klickat på skrivbordsikonen fyller du i registret ditt konto klickar på Lådan ger mig en felruta som säger att det finns något problem med anslutningen. Registrera ditt konto måste göras under öppen marknad eller är det här problemet på grund av en annan faktor. Tack för den nya CSM-enheten, ser fram emot att använda den. Prova den igen en gång Marknaden är öppen Vi jobbar på backend utnyttja marknaden nära. Jag har just laddat ner och registrerat inga problem alls och marknaden är stängd fungerade som en charm. Jag tycker ett mycket användbart verktyg och jag tror att deras bidrag är ovärderliga tack För att dela allt detta. En fråga om csm 3 hur kraftfull behöver datorn vara för att köra programmet eftersom jag inte vill att den ska frysa min skärm regelbundet. Kravet är relativt lågt Du behöver inte en kraftfull som hela ramenHar ändrats Det behöver inte kommunicera med MT4, vilket var den främsta orsaken till förseningen i första hand för den äldre versionen. Han Henry Det är bättre än någonsin, jag har använt ver 2 0 och den här nya versionen ser ut Bra Tack så mycket för ditt efford att hjälpa oss att göra bättre affärer. Det är ett bra jobb, det mest användbara i den här mätaren är tid varning för en High Impact-nyhet Tack. Du är helt enkelt fantastisk, jag har precis slutat titta på din nätvaluta Hållfasthetsmätare och jag tror att det här är bara det här är bara för bra för att vara fri Henry, varför utvecklar du inte bara en mjukvara som kommer att handla nyheterna på något sätt som jag tror att det är möjligt, det kommer att spåra marknaden oavsett hur det går och det blir en Win-win-situationen för dina kunder kommer att köpa. Kan i framtiden, men hittills ingenting kan ersätta en riktig människa. Han Henry, jag har så mycket stannade med teknisk handel att jag inte verkar förstå dina nyheter. Några gånger säger du att köpa på 5 och sälja vid -2 kan du tacka vidare Till nytta för dem som är ny på nyheter trading. Thanks Henry Jag ser fram emot att försöka detta för att hålla mig utav dåliga affärer också. Han henry denna betalningsmätare kommer att vara en bra och makt sistem att hjälpa mig på mina affärer tack. Hej Henry Tack så mycket. Dear Henry, Tack så mycket. Tack så mycket för att du delar CSA V 3, det är ett bra måste ha verktyg. Jag har följt din omsättningsbara råd. Jag måste säga att resultaten har varit imponerande för att Säg minst sagt en fråga om 26 augusti 2011 USA: s BNP Prelim release, varför används 2 olika valutapar, det vill säga länge USD JPY om USD-positiva långa EUR USD om USD negativ istället för bara lång USD JPY eller Kort USD JPY beroende på data eller Lång eller kort EUR USD istället Många tack Jane. Jane Det här verkar som en fråga att fråga om min andra blogg Men det snabba svaret är att JPY har en potential för svaghet vid en stark efterfrågan på USD , Och EUR har den bästa potentialen för styrka i händelse av USD-svaghet Känslan baseras på långsiktiga och kortsiktiga fundamentals. pls henry jag laddade ner den äldre versionen av csm men hittills vet jag inte hur man använder det pls kan du skicka mig ett mail som innehåller instruktioner om hur man använder det. Länken för att ladda ner CSM, jag kan inte hitta den. När jag postade det här och skärmen uppdaterades var det de befogenheter som jag antar bra service. Hr Henry Liu, Tack så mycket för ditt bra jobb. Försöker installera csm 3 0 och det ger detta fel Skåpfilen BC2150007804BA865C34DDB4766 som krävs för denna installation är korrupt och kan inte användas Det här kan indikera ett arbetsfel, ett felläsning från cd-rom eller ett problem med detta paket Vänligen råd och tack Emmy. Please redownload Filen, verkar det kanske att din internetanslutning inte är stabil och filen du hämtade var korrupt. Vänligen, det bästa, tanx för att dela all information med oss, Gud välsigne dig. Om det utför allt du har räknat upp, så är det helt enkelt Fantastiskt men låt vänta och se. Detta är P Rathesh från Indien hoppas jag att det kommer att bli en revolution för nya handlare som jag, tack så mycket. Hej Henry det här är Amir från Malaysia. Jag vill verkligen tacka så mycket för att du hjälper mig till mitt framtida liv. Du är Den största näringsidkaren som hjälper till varje handlare. Tack för CSM v3 var det så fantastiskt. Jag har använt din marknadsnyhet också information som erbjuds från dig med stor framgång Jag är nybörjare hur som helst jag är bekant med MT4 men söker alltid letar För mer uppdatering lättare information till valutahandel. Henry Bra förespråkare för din nyhetsservice Har varit med dig en stund Du har gjort ett riktigt bra jobb Har laddat ner din valutamätare, version 3 enligt dina installationsanvisningar Visst visas den på min skrivbord men ingen information kommer Upp för respektive valuta-ticker fungerar men det finns ingen information om styrfaktorn för varje valuta Allt jag ser är en blå ruta under varje valuta som är tom och nyhetssektionen är permanent inställd på nollor Vad Jag saknar jag har installerat igen, jag har bekräftat registrering men fortfarande inte fungerar. Ja, skicka mig ett email med skärmdump och din Windows-version, även om du använder något antivirus eller brandvägg jag försöker komma till botten av det här Skicka ditt mail till henry på newsprofiteer dot com. Henry, precis laddad CSM 3 0 Imponerande Jag använde den gamla versionen med MT4, men var tvungen att sluta när jag slutade använda plattformen Att göra en fristående version är precis vad jag hade hoppat på Många Tack också för dina nyheter handel signaler som har gjort mig många pips. Hi Henry gillar verkligen din CSM Undrar om det kommer att vara användbart att lägga till en funktion som kan plotta siffrorna i ett diagram Så när läsningen är 5 till exempel, vi Kan veta att det är från en läsning av 2 eller av en läsning av 8 Med andra ord kan vi säga att det blir starkare eller svagare, relativt. Mycket tack för att du ger CSM. Hello Henry Tack för ALL din hjälp som erbjuds i din e-post Meddelanden, särskilt CSM V 3 det tillhörande instrumentet Ctional information Jag tycker om dem alla Respektivt, JE Walker. I laddade ner den första valutamålhållaren och det fungerar bra men när jag laddade ner version 3 verkar det inte fungera Numren fungerar inte men nyheten under arbetet kan jag läsa Nyheter men jag kan inte se några siffror förändras alls Vänligen help. Can du skicka mig en skärmdump och berätta vad Antivirus brandvägg du använder, plus vad är versionen av dina windows. send dem till henry på newsprofiteer dot com jag uppskattar det. Jag ser fram emot att testa ut din nya mätare som jag brukade använda version 2 men det använde så många system resouses jag var tvungen att sluta använda det hoppas du har löst det här problemet tack för att du spenderar tid och pengar på detta snygga GRATIS verktyg. Hur kommer jag M får ett meddelande om att din nedladdning kan skada min dator. Eftersom det är en körbar Alla körbara kan anses vara skadliga av antivirusprogram du behöver bara lita på källan. Självklart, skicka det genast med ett antivirusprogram, du hittar Det Är ok. Var är hämtningslänken för CSM 3 0 Det visade sig inte efter videopresentation. CFTC RULE 4 41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR UTAN EN FAKTISK RESULTATREKORD, SIMULERADE RESULTAT FÖRSÄLJER INTE VERKLIGT HANDEL SOM DE HANDLINGAR HAR INTE UTFÖRS, RESULTATEN KAN UNDER ELLER OMFATTAS FÖR IMPAKTEN, OM NÅGON AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM SOM LÄKERHET AV LIKVIDITET INGEN REPRESENTATION SKA GÖR ATT VILKEN KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIG ATT UPPVINNA RESULTAT ELLER TAP LIKNANDE TILL DESSA VISA. Alla resultat som visas på denna webbplats är hypotetiska, testade resultat. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det ofta finns skarpa skillnader mellan hypotetisk prestanda Resultat och det faktiska resultatet som uppnåtts efter ett visst handelsprogram Hypotetisk handel innebär inte någon finansiell risk och ingen hypotetisk handelspost Kan fullständigt redogöra för effekterna av den finansiella risken i den faktiska handeln. Trading Forex på margin har en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Innan du bestämmer dig för att handla valutan bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av Erfarenhet och riskappetit Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat som kan variera beroende på marknadsvolatilitet. Det finns möjligheten att du kan uppnå förlust av vissa eller hela din initiala investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att Förlora Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. All information på denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål och är inte avsedd att ge ekonomisk råd. Vinst eller inkomst, uttryckt eller underförstått, utgör inte en garanti. Din faktiska handel kan leda till förluster som ingen trading system M är garanterat Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och är överens om att hålla laget och alla auktoriserade distributörer av denna information oskadlig på alla sätt. Användningen av denna webbplats utgör godkännande av vårt användaravtal Logos och Varumärken tillhör respektive ägare. Copyright 2011 ForexNewsTradingAcademy Alla rättigheter reserverade.

No comments:

Post a Comment