Thursday 21 September 2017

Forex Strategi Hemligheter Blogg


Inlämnad av Edward Revy den 28 februari 2007 - 12 52.Active Forex trading och ständig forskning möjliggjorde att vi samlar olika strategier och tekniker i vårt handelsarsenal. Idag är vårt team glada att presentera en ny rättvis Forex Trading Strategies webbplats där handlare snabbt kan Och fritt utforska olika Forex-strategier och lära sig trading techniques. Why delar vi vår kunskap Vi är handlare som andra och vi gillar vad vi gör Det finns inga hemligheter om Forex trading, bara erfarenhet och engagemang Förutom finns det otaliga säljare som Erbjuda sina strategier och system för näringsidkare redo att betala vi skulle bli förvånad om du inte har träffat en ännu Gratis eller betalad valet är att handlare ska göra Vårt val är en gratis samling Vi ska också uppdatera vår samling varje gång vi upptäcker en Ny bra Forex strategy. We välkomnar dig idag för att utforska Forex trading strategier och system med oss ​​och hoppas att du hittar någon användbar information för dig själv som så småningom kommer imp Röra din trading. Ready för att dela dina idéer med andra handlare Skicka din handelsstrategi på vårt forum med oss ​​i vårt uppdrag att hjälpa Forex-handlare att bli bättre handlare. Arena är programvaran för dem som har en bra förståelse för investeringar och hur man bygger en Strategi, men vill inte koda eller använda program som ger dig kod som måste testas, omkodas och testas igen. Vi har alla varit där, du har jobbat i finans i flera år nu och du har fantastiska idéer att sätta en strategi för. Tillsammans men du ska antingen betala en programmerare en arm och ett ben för att koda en strategi för dig eller du ska bygga den i något som är långsamt och klumpigt. Det skriver ut koden för dig, du kopierar och klistrar in den i MT4, den Slår inte målet på precis rätt ställe du går tillbaka och justerar etc, etc, etc. Sänds av Användaren den 13 september 2015 - 23 04.Author Hassam Forex trading kan vara kul om du kan behärska kompetensen i riskhanteringen I Min åsikt, det viktigaste i någon handel Är riskhantering Om du riskerar 30 pips per handel och gör 100 pips i genomsnitt, även om du har 50 winrate kommer du att göra 350 pips i 10 affärer 50 winrate betyder i 10 affärer du vinner 5 affärer och du förlorar 5 affärer i genomsnitt Vinnande 5 affärer betyder att du gör 500 pips och förlorar 5 affärer, vilket innebär att du förlorar 150 pips så att du får totalt 350 pips. Det finns ingen 100 vinnande handelsuppsättning Varje handelskonfiguration har en sannolikhet för misslyckande När du går in i en handel är du Tar risken Med liten risk ser du till att om handelns inställning misslyckas kommer du inte att förlora mycket. Tricket ligger i att gå in i små och testa vattnet När handeln går till din fördel och du blir ganska säker på att du har tagit ett bra drag, Du borde öppna fler positioner Detta kommer att se till att du multiplicerar dina vinstmanifoldor Den viktiga frågan är hur vi gör det Jag använder ljusstake mycket i min handel H4-ljus och H1-ljus är mycket viktiga och de kan ge dig väldigt viktiga ledtrådar där priset är Går och w Här ska du placera stoppförlusten jag inte stör om M5, M15 men använd M30-ljus samt H1 och H4-ljus när du gör mina inmatnings - och uttagsbeslut. Jag öppnar bara handel vid slutet av M30, H1 eller H4-ljuset. Alla indikatorer Släpar och opålitlig Den mest tillförlitliga indikatorn som nämnts ovan är prisåtgärd I skärmdumparna ser du Stokastisk och MACD-oscillator Jag använder dem bara 30 av tiden medan du använder ljusstake 70 av tiden Flytta medelvärden fungerar som starka stöd och motståndsnivåer I Använd glidande medelvärden som stöd och motståndsnivåer. Om författaren Martin Pearce, professionell Forex Trader och medlem i FX Trading Revolution team Han visar sanningen om valutahandel och mäklare. Kontakta honom, fyll i kontaktformuläret på webbplatsen. Hur sparade jag över En miljon på ett år av live trading. Utvivelaktigt har varje handlare redan tänkt på hur man gör sin första miljon genom att handla på FOREX De försökte ett dussin olika system, strategier eller indikatorer som är guaran Teed att arbeta och ändå har den framgång som drömt om hasn t anlänt ännu Har du verkligen försökt allt Nu vill jag visa dig lite annorlunda perspektiv på hur du sparar din första miljon med live trading. Detta är det tionde året jag har Investerat på kapitalmarknader Tillsammans med mina affärspartner arbetar vi som portföljförvaltare för institutionella kunder Under vår tid på FOREX-marknaden har vi insett att framgången i manuell handel beror på 1 Handlarens förmågor - hur han kan anpassa sig, känna en möjlighet till potential Vinst och acceptera handelsförlust situationer 2 På mäklaren genom vilka han insåg transaktioner. Inte ens nämna betydelsen av att välja en toppklassmäklare i normal automatisk eller till och med högfrekvenshandel. Låt mig först klargöra vilka kostnader varje realiserad affär innebär i verkligheten I följande illustrativa exempel från verklig handel ser du hur stor skillnaden i totala kostnader kan vara med olika mäklare. Ingiven av användaren den 4 mars 2014 - 00 35. Inges av Andrei Florian. Myron sa här vi ritar trendlinjen av HH Higher Highs och HL Higher Lows för uptrend och LH Lower Highs och LL Lower Lows för downtrend Vi behöver minst 2 LH swings för downtrend och ett minimum av 2 HL swings for uptrend Vi behöver vara en trendföljare och gå ALLTID med trenden. Det här är Myrons ord när trendlinjen presenterades, inte min. Så, när tredje gången prissätter korsningen vår linje söker vi om vi Har uptrend line och säljs om vi har downtrend line. For exempel på AUD USD Daily fick vi en enorm och tydligt downtrend. Submitted av User den 12 januari 2014 - 18 51.MACD Forex Binär Options Strategi för M5 Timeframe som är mycket Enkel, enkel och kraftfull. Det finns många Forex binära alternativ strategier tillgängliga på marknaden Handel Forex Binära alternativ är mycket enklare jämfört med Forex Det finns ingen stopp förlust eller ta vinst Du behöver bara få marknadsriktningen korrekt Det är allt Nu detta Är en väldigt s Imple forex binär alternativ strategi som använder några ljusstake mönster i kombination med MACD MACD är en väldigt kraftfull momentumindikator. Ingiven av Edward Revy den 18 oktober 2013 - 13 47. Inskickad av Adam Green.1 Huvudbegrepp Nybörjare måste uppnå tillräcklig handelsexpertise Och skicklighet för att kunna välja utmärkta stoppförluster och vinstmål för alla affärer som de utför. Dessa är viktiga åtgärder för att perfektera, främst eftersom Forex har en så oregelbunden och oförutsägbar karaktär att det snabbt kan stoppa positioner som skyddas av endast Små stoppförluster, t ex 50 pips eller mindre Det efterföljande diagrammet visar en sådan handelssituation. I ovanstående diagram har priset avancerat inom ett begränsat handelsområde, som visas mot vänster sida innan det så småningom sjönk till nackdelen. Kort position aktiverades därefter skyddad av en stoppförlust som befinner sig cirka 50 pips över den tidigare motståndsnivån. Olyckligtvis ett stort bullish pris Spik orsakade denna handel att gå ut med en förlust. Ingiven av Edward Revy den 21 januari 2011-12. Jag har bestämt mig för att samla resurserna om Trailing Stop EAs som är tillgängliga idag. De flesta av indikatorer och EAs är ett tillstånd av - en av Mest avancerade forum om Forex trading där du kan hitta nästan vad som helst Men även då är det ibland svårt att hitta indikatorer EAs du behöver snabbt Så jag har bestämt mig för att göra en serie sidor med indikatorer och Expert Advisors EAs som enligt min mening , Är mest användbara. Följ mig, njut av trading. Submitted av Edward Revy den 17 december 2009 - 13 05. Över 1 miljon Traders har sett mina Blog Videos. That kommer med en betalning endast för lönsam månads policy. Tack för att du besöker Min forexindikator och strategiwebbplats. Jag är så glad att dela med dig en del av min resa och allt jag har lärt mig hittills om valutahandling. En liten bit om mig. Jag, jag är Kelvin och jag är personen bakom alla Forex trading artiklar tillgängliga i min blogg. Jag är för närvarande en Full tid valuta handlare gör en konsekvent inkomst varje månad hemma. Även om sakerna är på plats just nu började det inte smidigt Faktum är att jag hade kämpat med handel i sex till nio månader och jag hade mitt konto helt utplånat Två gånger i rad Det var förödande. Lyckligtvis är jag en väldigt envis person som alltid vill uppnå det jag planerar att bestämma mig för att lägga tid och ansträngning för att lära repet och sätta vad jag har lärt mig i praktiken. Först började jag göra Konsekvent inkomst från handel och så småningom nog att jag kan sluta jobba som processingenjör i ett multinationellt företag och bli författare till 7 matematikbedömningsbok. När du prenumererar på mitt nyhetsbrev skickar jag dig en FLAT MACD Trading Technique video Såväl som en handelsmanual som skrivs av mig och det kommer att visa dig exakt hur jag klarar av att göra konsekvent vinst i handel varje månad. Det finns många valutakurser och valutasignaltjänster på marknaden som skapas D av Marknadsförare inte REAL Traders Därför för att ge mina studenter mer försäkring i min kurs och service. Min kurs kommer med en 130 återbetalningspolicy där eleverna kan begära en 130 återbetalning om de får reda på att jag lägger in en falsk vinnande handel på min Månad Prestationsrapport. Om min prestationsrapport är riktig så ser jag varför mina elever inte kommer att tjäna pengar från de strategier jag undervisar. Dessutom erbjuder jag också en Forex Trade Copier Service för studenter i min kurs. Detta är för att hjälpa De växer sitt konto medan de lär sig att handla från mig. För den här tjänsten kommer den med en betalningsfri lönsam månadspolicy som du inte kan hitta någon annanstans online. Vad det innebär är att du endast debiteras en avgift om tjänsten Gör din vinst i slutet av månaden. Förutom min kurs och min tjänst är min blogg full med videor och inlägg som jag har skrivit under åren för att hjälpa mina läsare att bli en bättre näringsidkare. Den här informationen i min blogg är ibland ännu bättre Än vad du Få från en kurs som du köpte. FOREX FÖR AMBITIOUS BEGINNERS. The 6 enkla hemligheterna av framgångsrik Forex trading. The system diskuterade här är inte den heliga graden av Forex Trading Det finns ingen sådan sak Hur man blir en lönsam Forex Trader har mycket mer att Göra med tankesätt än med en specifik handelsstrategi Faktum är att ingen valutahandelsstrategi kan vara lönsam om en näringsidkare har fel inställning. Det GRABIT-system som jag utvecklat kommer att optimera din affärsinriktning så att den är bättre inriktad på handelns vinst. Systemet Består av 6 enkla principer, vars första bokstäver utgör ordet GRABIT. Det är svårt att följa det här systemet. Nej Det vill säga är det svårt att sluta röka. De som har rökt före - eller fortfarande röker - kommer troligen att säga Att det verkligen är mycket svårt, men om det var ditt svar, fråga dig själv vad som är så svårt att inte tända upp en annan cigarett. Också, titta på de 6 principerna i GRABIT-systemet. Det här är verkligen den typ av princip som borde Spela en roll i varje större strävan som du åtar dig När du lägger dig på en ny väg hjälper det dig att ställa tydliga, definierbara mål för att vägleda dig Om du inte ställer några mål eller vaga mål, har du inte något som ska riktas mot Clear Mål hjälper dig att hålla kursen på vägen till framgång. Den här andra principen går hand i hand med den första. Många handelshandlare ställer mål, men de är inte särskilt realistiska. Målet att göra 10 000 års vinst med ett handelskapital på 500 är Väldigt entusiastisk, ambitiös och optimistisk - alla mycket likbara egenskaper - men sådana missuppdrag är bäst att lämna till Hollywood. Eftersom det inte går att nå ett mål är mycket demotiverande, finns det verkligen ingen anledning att sätta upp mål som är löjligt svårt att uppnå. För att se till att Du ställer in realistiska handelsmål bör du svara på följande frågor för dig själv Hur mycket pengar kan du investera Ditt ekonomiska mål är delvis baserat på det belopp du har tillgång till för handel Hur mycket tid kan du ägna till st Utying Ju mer tid du kan spendera på att öka din kunskap, desto mer tradingstrategier kan du utforska och behärska. Att lära dig om olika handelsstrategier och tekniker ökar chansen att hitta en strategi som verkligen passar dig. Hur mycket tid kan du ägna till handel? Fråga kommer att hjälpa dig att korsa ett antal handelsstrategier Till exempel Om du har ett heltidsjobb som tillåter bara ungefär en timmes handel varje dag, behöver du inte bry dig om intradaghandel. Varje framgångsrik näringsidkare kommer att berätta för dig att Den mest utmanande aspekten av handel är att hålla dina känslor ute Det är svårt att stanna i affärer som har mycket orealiserad vinst, precis som det är svårt att stänga en handel som rör dig. Det är svårt att fortsätta att tro på ett handelssystem Det har inte levererats någon tid och det är väldigt lätt att börja tvivla på allt du gör. Du måste göra allt du kan för att begränsa frestelsen att göra känslomässiga beslut och av de mest importan T åtgärder du kan ta för att sluta är att ta reda på vilken typ av näringsidkare du är Vilken typ av handel personlighet har du Är du impulsiv, relativt bra att ta en förlust Är du tålmodig, disciplinerad, tror du på den naturliga riktningen av en Given lager är uppe. I min bok Forex for ambitiösa nybörjare går jag djupare in i självbedömningsprocessen för handlare och listar också ett antal frågor som hjälper dig att mäta din egen handelspersonlighet. Om du redan har boken rekommenderar jag starkt Du spenderar tid på kapitlet om självbedömning. Du borde bygga ditt eget handelssystem, i stället för att plocka en från internet, jag vet att det är väldigt frestande att helt enkelt kopiera handelssystemet hos någon förmodligen framgångsrik näringsidkare, och det kan mycket väl vara En mycket lönsam strategi men det faktum att det fungerar för dem betyder inte att det kommer att fungera för dig. Det bästa är att notera dessa strategier och låta andra handlare berätta vad som fungerar för dem, för att se vilka delar som verkligen är res Lek med dig Låsa bitar från andra människors handelsstrategier, men bara för att forma dem till en strategi som är anpassad till din handels personlighet, ekonomiska omständigheter och tidsplan. Om du är en hobbyhandlare och bara vill stanna kvar på marknaden Utan att förlora för mycket, behöver du inte spendera år på att bygga ditt system, men om du är engagerad, om du är seriös, om du vill uppnå ekonomisk frihet, kan det ta dig år innan du har byggt och finjusterat en Självständigt framgångsrikt handelssystem. Tror du att det är lite länge Vad säg om du startade ett företag och någon berättade att det kan ta dig tre till fyra år innan det blir ett framgångsrikt företag Skulle du hitta det väldigt konstigt För att om du Gör det bättre att du inte startar ett företag Handel på finansmarknaderna för att leva, bli ekonomiskt oberoende, är också ett företag Det kommer mycket troligt att ta dig ett par år innan du mäter handel lönsamt konsekvent och don T låt någon berätta för dig annorlunda. Så hitta en handelsstrategi som passar din handels personlighet Formulera en uppsättning, en exitstrategi och bestämma rätt penninghantering, och du är på väg. Intressant sak om ordet medlidande är att det Har två motsatta betydelser Å ena sidan betyder det att vara passionerad om någonting, och å andra sidan betyder det att vara dispassionate. Som en näringsidkare behöver du båda dessa betydelser för att bli framgångsrik. Var passionerad om handel. Se om du bara är i den för Pengarna och bryr sig inte alls om diagram, prisutveckling, finansiella nyheter eller hur olika handlingsbara instrument korrelerar med varandra, det vill säga om du inte gillar spelet har du förmodligen vunnit t så länge som en näringsidkare i början Du kanske kämpar, och det kommer definitivt att vara svåra perioder, så om du inte har någon passion för själva verksamheten, för handel som sådant kommer det att bli mycket svårt att komma igenom de svåra perioderna. Vi är oförsvarliga när du handlar Y Du är noga med att bygga ett handelssystem som passar din handels personlighet, som har en solid uppläggning, exitstrategi och pengarhantering. En av de främsta orsakerna till att du har ett handelssystem är att hålla dig från att fatta känslomässiga beslut. Så nu du är På marknaden är det dags att låta ditt system göra sitt arbete Därför är positionen öppen när du är dispassionate. Systemet driver handel och du bryr dig inte om handeln går eller inte. Systemet gör Inte ge dig 100 vinster - inget system kan - men du har satt upp det så att det är lönsamt i det hela taget, och nu måste du låta det göra det. Det betyder inte att du aldrig kan ändra ditt system, Det betyder att du måste lita på ditt system så länge du är i en handel. Du måste lita på ditt handelssystem Du måste lita på din uppställning, du måste lita på din pengar och du måste lita på din exitstrategi. Om du Don t, du kommer sannolikt att ändra ditt system innan det har haft en chans att prova E. Låt oss titta på ett exempel. Säg att du har ett system som ger 50 vinnare och 50 förlorare. En vinnande handel kommer att göra dig 10 pips, dollar, guldstänger, spelar ingen roll för att en förlorad handel kommer att kosta dig 7 Det betyder att i Långsiktigt kommer exekvering av 100 affärer att bli en genomsnittlig nettovinst på 50x3 150 Så ditt förväntade värde är 1,5 per handel Det betyder inte att du kommer att göra 150 vinster varje gång du genomför 100 affärer Ett slumpmässigt urval av 100 affärer kunde enkelt visa 80 Vinnare och 20 förlorare eller tvärtom Men i det långa loppet kommer du att sätta den genomsnittliga nettovinsten på 1,5 per handel. Det är om du håller fast vid systemet. Om du inte litar på ditt system kommer du också att byta Snart till ett annat system och du kommer aldrig ta reda på om systemet eller något annat handelssystem fungerar eller inte. Naturligtvis kan du backtest ditt system, och det hjälper dig att finjustera det innan du går live, men många handlare har fortfarande Svårighet att följa ett system även efter att det har visat sig i en stabil backtest Så snart de börjar handla med riktiga pengar snubblar tvivel i efter bara ett par förlorande affärer, och sedan börjar tweaking, changing, distrusting. För länge har många handlare helt bytt till ett nytt system, varefter processen upprepar sig. Självklart kan du tweak ditt system - och du borde - men gör det sparsamt och medvetet Du spenderar tid på att bygga systemet, spåra systemet, utvärdera ditt system. Endast när du hittar läckage över en längre tid bör du justera Om du inte litar på systemet medan du är i en handel blir du otålig. Otålighet gör att du går för tidigt - rädd att vinsten kommer att försvinnas - eller för sent, för att du inte vill gå förlorad. När du är åter I handeln och så länge du är i handeln måste du lita på systemet. GRABIT-systemet består av sex principer som du måste följa för att bli en framgångsrik näringsidkare. Goals - Ange klara, definierbara mål Realism - Se till att målen Du ställer är realistiska Analysera - Ta reda på vilken typ av handelsperspektiv du har Bygg - Bygg ditt eget handelssystem, en som passar din handels personlighet Impassionate - Var passionerad när du handlar, orolig när du handlar Trust - Lita på ditt system när du är i en handel, var inte otålig. Följande av dessa principer vunnit t garantera framgång som en näringsidkare, ingenting kan, men du får mycket mer chans att bli framgångsrik om du gör. Vill du lära dig mer om framgångsrik Forex trading Kolla in Forex för ambitiösa nybörjare.

No comments:

Post a Comment